Tabi yazarım. O urban cair biotin sprey ben de kullanıyorum. Ön taraflardan bir sürü bebek saçı çıkardı benden. Hala kullanıyorum onu. Sağ sol ön tarafa sıkıyorum. Biotin takviyesine yeni başladım. Ayrıca sivenonun trendyolda bi saç yağı var dörtlü. Bir ay kullanılıyor ondan aldım bi kere uyguladım bakalım inş düzelir