Fatmanraslan koliklik hakkında araştırmadıgımız makale, gitmediğimiz doktor, kuşlanmadıgımız damla kalmamıstı. Hiçbirisi işe yaramadı. Buna ek olarak probiyotik kullandık. Ve bir çok yöntem denedik. Akşam 5 ile gece 11 arasında ataklar oluyordu. Napsak susmuyor en sonunda yoruluyor sızıp kalıyordu. Eşimle psikolojimiz iyice bozulmustu. Denemediğimiz bir şey kalmadı. Sonuç olarak biz bunu 3 ay çektik tam 3 ay. En sonunda bıçak gibi kesilmese de yavaş yavaş kayboldu. Suan gazını kakasını kendisi yapabiliyor. Ağlama nöbetleri eskisi gibi her gün olmuyor. Çok şükür atlattık bunu gerçekten de tek çare zamanmış. Zaman diyorlardı kızıyordum ama ne yazıkki bir çözümü yok. Allah kolik ailelerine sabır versin. Cidden yaşamayan anlayamıyor. Çevre çok yargılıyor. Güçlü bir şekilde durup atlatmanızı diliyorum. Anne ne kadar stressiz rahat olursa bebek de zamanla duruluyor bunu da unutmayın. Tecrübeyle sabittir. 🌸💫