Snqlblt aslında bu ikinci kes pişik olusu kızımın 15 aylık olmak üzere doğduğundan beri Prima premium care kullanıyordum 1 yaşından sonra aktif bebek kullanmaya başladım ilk pişik olduğunda da başka bir iki marka denedim sleepy baby turco vs ama onlar daha beter yaptı ki,im beyaz tenli ve çok hassas bir çocuk her bez değişiminde pişik olmasa da sudocrem sürüyorum ama nasıl pişik oldu inanın bende anlamadım ya çok hareketlendi ondan ya da ek gıda artık hemen her şeyi yiyor ondan