nazlimom_ burnunu kendin açabilirsin.. enjektöre 5 Ml serum fizyolojik al bebeği hafif öne eğik tut , burnunun bir deliğinden sık diğerinden çıkar sıvı rahatlamasa eczanesen otri bebe al , çek ..
ateşi çok yüksek değilse calpolde başka bir şey vermiyorlar genelde , ama yine de dr görsün bence .. çok geçmiş olsun