Betul-08 Geceden beri 3 defa kakasını yaptı kızlar normal mi birde ishali nasıl anlıyorsunuz benim bebeğim hep sıvı kaka yapıyor
1kiz1oglan- Betul-08 sıvı olması mukuslu olması bide yaparken sesli mi yapıyor, ben bunlardan anlıyorum
Birberenannesi Betul-08 normal canım benimkide öyleydi doktoruna sordum 1 ay önce günde 7 defa yapabilir normal dedi