M123456 Hanımlar 4 ay kontrolünde sağlık ocağının verdiği demir ilacını kullanmaya başladık ciltte kızarıklık döküntü oldu neden acaba bu durumu yaşayan var mı
Sudee96 M123456 olabiliyor muş demir ilacını da öyle duymuştum yinede sağlık ocağına sorun bence arayıp. Bu arada o kan İlacını kullanmanızı tavsiye etmem içeriği iyi değil Paraben var
Minigim24 M123456 Bazı bebeklerde yapıyormuş diye duydum. Bizde o ilacı 3-4 gün kullanabildik her verdiğimde kusarak çıkardı oğlum. İçeriği temiz değil paraben vs var. İmkanınız varsa başka bir ilaç kullanın. Lekeside çıkmıyor kıyafetlerden bilginiz olsun.
M123456 Sudee96 bugün vermedim kullanmayacağım bir daha insallah geçer yanakları içerisinde her ne varsa iyi gelmediği kesin
M123456 Minigim24 kusma olmadı ama verdiğim gün uyku uyumadı gece cok huzursuz du ilk defa öyle oldu 2. Gün sonunda yanakları felaket oldu insallah geçer