Denizvepasa Betul-08 bizim doktorumuz sırası yok dedi. Benim oglum once ustten yan taraftan bir dis patlattı hemen ardindan alttan dis cikardi. Hemen hemen aynine anda ciktilar
Bestemm Betul-08 çıkıyormuş hatta eskiden üstten çıkınca diş bebeği damdan atıyorlarmış annem anlatmıştı 🤣🤣
Hndealnathn Ya bu dış sırası genel olarak veriliyor orda burda netlerde ama çocuk bu sıraya uymak zorunda değil.nerden çıkarsa artik
RainOverMe Bestemm sebebı neymıs😅cok merak ettım ya😄 benım kızı şimdi atsam olur mu. Yalnız 13 katlı bina damlar yüksek🤪
RainOverMe Betul-08 ilk ust cıktı 15 gunde 8 dus patlatmıstı. Kuzenımın ilk arka dişi cıkmıs. Dişle dogan bebekler var olabılır yanı🤗
Bestemm RainOverMe o zamanlar öyleymiş öyle inanıyorlarmış evlerde şimdiki gibi değilmiştir tabi 🤣 bende dedim şimdi kızımın üstten çıksa dişi atacakmıyız damdan diye evet falan dedi gülüştük 🤣🤣🤣
aysun35elmas35 Betul-08 hiö belli olmaz alttan iki tane çıktıktan sonra üst ortadakiler değil yandakiler çıkmıştı 2 ay falan vampir gibi gezdi oğlum 😂😂
RainOverMe Bestemm eskıden damdan atılmayan ne kalmıs kı. Gelın gelır gelının kafasına elma attırırlarmıs damada🤣 ay ölecem bu damda ne hıkmet varsa artık🤪