GALADRiELL Kızlar dönmeyi 6. Ayda yaptı , 8 buçuk aylık oldu emeklemiyor. El çırpma , gel gel , bay bay da yapmıyor . Anne baba bilinçli demiyor . Bu durum anormal mi , gelişim geriliği mi acaba
Berra01 GALADRiELL benim bebeğimde 5 ay 20 günlükken döndü el çırpmayı 1 yaşında bye bye I çok daha sonra öğrendi bunlar gelişim geriliği göstergesi değil ama siz destekleyin emeklemesi için önüne terlik koyardım sadece o dikkatini çektiği için zorlardı kendini. Alkişi mesela ben sürekli yapardım öğrenmesi için artık alışmıştı sanırım dikkatini çekmiyordu ama annem yapınca hemen yapmıştı.tv bu aylarda kesinlikle göstermeyin o da çok etkiliyor
Duyulurum GALADRiELL ben bir gerilik görmedim. Bilinçli anne baba demezler zaten 8 aylık. El çırpma bay bay vs bunlar 1 yasa yakın ya da bir yaştan sonra oluyor genelde. Desteksiz oturuyor mu?
Irmakprensesinannesi GALADRiELL nrml bir durum kziim 6 aylıkken döndü yuvarlandı 8.5 aylık desteksiz oturdu 1 yaşında emekledi şuanda ada tutunup kalkıyor adım atiyor 13 ay 21 günlük dha yeni 🆕 bilinç anne dede mama baba diyor bazn demiyor isterse diyor alkış yapior bay bay yeni yapmaya başladı mesela
GALADRiELL Berra01 göstermiyorum zaten televizyon . Oyuncaklarıyla da oynamayı bilmiyor mesela bir yere vuruyorum hadi sen de vur diye eline veriyorum hemen ağzına götürüryor
GALADRiELL Duyulurum evet desteksiz oturmaya 6. Ayda başladı tutunup birkaç adım atabiliyor ama emekleme yok . Kendi başına da oturamıyor
GALADRiELL Minelimm21 Bilmiyorum gelişim aöamalarında emekleme önemliymiş . Kuzenimin bebeği 9 aylık bay bay alkış yapıyor . Ben de haliyle endişeleniyorum normal mi değil mi bilmiyprum da 9. Ayda götüreceğim doktora. Al ver i ne zaman öğreniyor
GALADRiELL PamukPrensesannesii tatlı tabi ama taklit etmesi gerekmez mi bu ayda 😅 Bir fe uygulamada şey yazıyordu bebeğiniz köpek gördüğünde hav hav diyebilir asla öylr bir durum yok
Dondurmalikahve GALADRiELL Emekleme bir gelişim basamağı değil der uzmanlar hep, taklit becerileri için 14 aya kadar vakti var, al komutunu 1 yas veri de ortalama 14 16 aylık gibi öğrenirler, anlamlı kelimeler ya bir yaş civarı yada sonrası beklenir Yani biraz fazla endişe etmişsiniz 🙂
Minelimm21 GALADRiELL canım benim çok normal ya bence benim kızım 10bucuk aylıktı emeklediginde her çocuk bir değilki bak 14 aylık ama yürümüyor daha :))) yeğenim daha erken emekledi mesala yaşından önce yürüdü öbür yeğenim yaşında emekledi felan
Lulemom GALADRiELL 8.5 aylık bebekten çok şey beklemeyin, bu söylediklerini bilinçli olarak 1 yaşında yapmaya başladı kızım. Şuan 13 aylık daha yeni yeni anne baba dede mama vs. bilinçli söylüyor