Merhabalar anneler dün2 gün önce doğan bebeğimin yoğun bakım yatışını yaptık günlük süt sağıp götürmem lazım ama benim her sağmamda biberon kan karışımı süt oluyor ve antibiyotik kullanımı yapıyorum mecburen sezeryana doğum yaptığım için bu antibiyotik kullanımı göğsümede faydası olur mu veya göğüs yarası için ne önerirsiniz ?bunun için önerilerinizi almak istiyorum