19 aylık oğlum gündüz emzirmeyi bıraktım bir haftadır ve bir haftadır geceleri hiç uyumuyor eskiden 9 da yatar7 de kalkardı iki kere emerdi bu gece mahvetti beni kendi de bölük pörçük uyuyor sanırım yarın tamamen bırakmaya başlayacağım sizin bebelerde durum ne ?