Zumrabal_25 Bogazinda balgam var 7buçuk aylık normal insan degil ki hak yapsın tükürsün allahim bu saatte nasıl bogazindaki balgami cıkarttıcam
elifeylulco Zumrabal_25 genizdeki balgam sadece serum fizyolikle çıkıyor benim kizim 4 aylik bizde ayni durumdaydik surekli sıkıp çektik suan biraz hafifledi
Zumrabal_25 Fizyolojik serum döktüm çektim biraz içinden ama balgam nasıl çıksın öyle anlayamadim ki nasıl yapıcam
Leyla__ Merhaba serumu nasıl uyguluyorsunuz? 2 aylık bebeğimin genizindeki hışırtı gitmiyor Sterimar öneriyorlar deneyen var mı?