Kbraaa61 Selam kızlar Dünden beri bebeğim ateşleniyor henüz 8aylik 23gunluk iştahı yok 120ml sütü bitiremiyor bile ve 38.4 Ateşi oluyor Acaba sizden de olan varmış bugün sabah 11de doktorumuza gitcez