Kizlar çok araştırdım ama burada da eğitim verenlerden bilgi almak istedim. Kızım 4 aylık tabiki de atak dönemini atlatmadan eğitim vermeyi düşünmüyorum ama dogdundan bu yana memem de uyuyo önce bunu halletmem lazım diye düşünüyorum ne önerirsiniz. Bir kaç kere uykuya dalmadan ayırıp pışpış yöntemiyle alıştırmak istedim ama çok gerildi. Bende 4. Ayı bitirip tekrar denerim diye bıraktım ama başka öneriler varsa onları da denemek isterim..