Kızlar bir buçuk aylık bir kızım var. Akşam 8 dediğinde uykusu geliyor ve huysuzlanmaya başlıyor. Yattığı oda da (benim yanımda) Loş ortam yapan bir gece lambası var ve anne yanı beşiği var. 8 e doğru odamıza geçip gece lambamizi açıp arkadan da kısık sesle klasik müzik açıp uyutuyorum. Bu güne kadar hep benle beraber olduğundan en fazla babası olduğu için o saatlerde kalabalık yani ses vs olunca uyuyamiyor huysuzlaniyor. Tam dalıyor bir Cat tak ya da konuşma sesine gözlerini açıyor.
Bize gelene diyorum o saatlerde sessiz olmasını ya da bir yere gittiğimizde 8 gibi huysuzlaniyor kalkalım diyorum herkesin ağzında ki o cümle
“Kız daha o küçük sesten anlamaz, el kadar bebe sesi ne bilirmiş felan diyorlar.”
Bugün de gittiğimiz bir yerden kalmak zirund akaldim bana yine böyle diyorlar ya ben uyduruyor muyum orada kucağından inmedi gözleri kızardı gozlerini kapatıyor geri acip agliyor eve geldi memesini emdi uyudu. Ayrıca duymuyorlar da işitme testini nasıl geciyorlar sanki ben gittiğim yerde durmamak için bebeği zorla aglatiyorum 🤨