Merhaba hanımlar yaklaşık 1 aydır uğraşıyoruz. Hiçbir ilerleme olmadı. Önce el ayak sendromu dediler,sonra alerji dediler, şimdide uyuz teşhisi koydular.Tabi bunlar için şurup ve kremler yazdılar hepsini kullandık. Ama yok yok yok yavrum gece uykusundan uyanıyo ve saatlerce uyumuyo kaşıntıdan. Ne yapabilirim başına böyle bişey gelip çözüm bulan lütfen yardımcı olabilir mi??