Arkadaşlar 11 ay önce belimden iğne vurularak sezeryan oldum doğumdan sonra omuriliğim bugün olmuş hala ağrıyordu fiziksel tıpa gittim emar çekildi bişey yok ama sinirlere zarar vermiş olabilir dedi neyse 2 gün önce oğlum uyuyunca 1 saat uyudum uyandım ki bacağım ağrıyor sol bacağım üst taraf ayağımın üstüne basamıyorum. Normalde böyle bir ağrı olmamıştı 2 gün oldu hala geçmedi uyandığım yerde bile sızlıyor gibi her hareketimde zonkluyor sizdede böyle bir sıkıntı oldumu inşallah kalıcı değildir korkuyorum oğlumu bile kucağıma alınca daha çok ağrıyor