minnak1anne Bebeğim el ayak hastalığı oldu. 3 gündür düşmeyen ateş, vücudu benek benek 🥺 yaşayan var mı
Ozgeesennn_ Benim kızımda geçirdi 1 hafta içinde yavaş yavaş iyileşiyor endişelenmeyin 🙏 belli başlı ilaçları yok kendiliğinden geçen bi hastalık. Çok geçmiş olsun 🙏