Kızlar 3 gündür çocuğum ishal bugün acile gittik sıvı kaybı olabilir dedi doktor kan alalım serum vuralim bide grafik için gönderdi bizi grafik çekildi sonra asla çocuğum izin vermedi çok ağladı bağırdı çağırdı hiç bir işlem yapamadık doktor kağıdı imzalayıp gidin dedi ilaç yazın bari dedim sonuç olmadan neye yazicam dedi kızlar ben napicam sindi moralim çok bozuk sıvı kaybını önlemek için neler yapabilirim bu arada reflor veriyorum ilaç olarak birde ateşi çıkıyor sürekli anne dişim ağrıyo karnım ağrıyooooo anne.kaka geldi hep bu çok üzülüyorum iyice çöktü bu ishalden yemekte yemiyor cildiricam çocuk doktoruna çarşamba gunu randevu vardi