Moms22 Merhabalar 3 ay önce spinal sezeryan oldum fakat son 1 aydır saçlarım aşırı dökülüyor yaşayan varmı bu durumu neler yapabiliriz deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim 🙏
Minegg Moms22 10 ay önce doğum yaptım oyle dökülüyor ki anlatamam tutam tutam da değil artık bende biotin ilaç kullanmaya başladım umarım faydası olur kansızlık ta yok bu arada bende spinal sezeryan oldum 1 sene sonra geçiyor diyolar ama gorucez bakalım inşallah öyledir yoksa kafada saç kalmicak valla 😂
Busrabektass Moms22 Bir süre sonra dökülme duruyor. Benimde doğumdan sonra saçlarım avuç dökülüyordu, kel kalıcam sandım ama durdu. Saç vitaminleri falan da kullanabilirsin saçın daha çabuk toparlar.
elifugba Her gün tararim saçlarımı ve avcum dolusu saç dökülür yere dökülünleri saymıyorum bile 4 ay önce doğum yaptım bende. Ama saçım aynı gürlükte cok bisey de anlamadım 🤦♀️
Moms22 elifugba Valla benim pek gür değildi boyamaktan son zamanlar gürleşti derken şimdi daha kötü oldu 🤷♀️ Ne zaman biter acaba 🤦♀️
Betulgull elifugba aynen bende o durumdayım o kadar çok dökülüyorki ama saçımda gür dökülen saçlarım o kdr fazla ki
Moms22 Minegg Anam bir sene sonramı valla kel kalcam bu gidişle ben hamileliğimde kan ilacı kullanıyordum ama suan kullanmıyorum ondan mı acaba 🤔
Sevilaylaylayyy Minegg geçen bir seneden bildiriyorum çokta umutlanmayın bence 1 sene 14 gün oldu doğum yapalı hala saçlarım dökülüyor ama işin ilginci sanki yenileniyormuş gibi kısa kısa saçlar meydana çıkmaya başladı 🙈
Tgba44_2022 Bende diyorum saçlarım neden dökülüyor😅 Bence temel nedenden biride kansızlık ve değerlerimizin düşmesi
Moms22 Tgba44_2022 Olabilir kan ilacı kullanıyordum hamilelikte ama bıraktım şuan oda etken olmuş olabilir 🥹
ipekkizim2601 Moms22 emzirme döneminde saç dökülmesi çok görülüyor magnezyum çinko yazdı doktorum anca toparlanır dedi
Deniz06 Moms22 doktor bana demişti hamilelikte kullandığın vitaminlere devam et diye. Ben 3 ay oldu doğum yapalı ama çok bir dökülme yok
bilgekizinannesi Moms22 ben doğumdan sonra da düzenli kullanıyorum 4 ay oldu doğum yapalı 3 aydır korkunç dökülüyor ilaç da fayda etmiyor yanlardan açılmaya başladı
Asuzey 4.aydan sonra saçlarım inanılmaz döküldü resmen yanlardan açılmaya başladı şok oldum.Sonra bunun doğal olduğunu öğrendim müdahale etmedim.Bi süre sonra olağandışı dökülme durdu.Simdi saçlarım tekrar çıkıyor heryerden bebek saçlar fışkırıyor biraz komik duruyor ama uzuyorlar.. endişe etmeyin derim
Parkays Moms22 ne yaparsa is yapin hamilelikte dokulmeye saclar mutlaka dolu level ve yerine yenileri gelecek. Bu bazisinda iki ay bazisinda 1 sene suruyor. Ne yaparsaniz ne kullanirsaniz kullanin o sac dokulecek maalesef. 8. Aydayim hal oluk oluk dokuluyor . Gunde 2 kere elektrik supurge si aciyorum hee yer benim sacim. Artik banyo yapmak istemiyorum. Yikarken ayri tararken ayri kuruturken ayri dokuluyor.. ama umursamiyorum artik Yoksa uzuntuden daha cok dokuluyor. Sadece sacinizi bir sure boyatmayin ki kimyasal degmesin saclara….
Deletedmom_112 Moms22 7,5 ay önce doğum yaptım halen avuç avuç dökülüyor, zaten dökülmeyeni de ilk fırsatta kızım yoluyor, Allah’tan saçlarım gür oradan kurtarıyorum yoksa kafamda saç kalmayacaktı.
abnztb Moms22 13 aylık olduk hala dökülüyor. Dördüncü ayımızda başlamıştı ciddi dökülmeler. O kadar vitamin kullandım ama durmadı. Taramaya korkuyorum 😨
1prensmom Moms22 heralde hep 3. Ayda başlıyor saç dökülmesi çünkü benimde 3. Ayda başladı ve felaket dökülüyordu yanlarım baya açıldı saç kalmadı önlerim falan hep gitti şimdi 5 aylık oğlum ve saç dökülmem azaldı yeni saçlarım çıktı yanlarım doldu önlerimde kısa kısa saçlar çıktı normal heralde ilk bi taktım ama sonra pek önemsemedim özel bişey de kullanmadım bence takmayın çünkü çıkıyor ve dökülmesi azalıyor zamanla