Guney2022 bende ilk 7 ay prima kullandım malum fiyat aşırı artınca slepy natural bio kullanıyoruz pişik yapmadı şuan 11 aylık olduk.
Geçiş döneminde her ihtimale karşı 7 gün her bez değişiminde pişik kremi kullandım (pişiği yoktu) kremi bıraktım slepye devam ettik bi sorun yaşamadım.