Eşim söyledi de şizofren falandır buyuk ıhtımal yaklasık bır sene once bir akrabamızın oglu babasının basını kesıp ezmıstı kafatası bulunamadı tum vucudunu da paramparca etmıs tabı. İlaclarını kullanmıyormus. Uyusturucu tarz seyler de şizofrenı tetıklıyor kuzenım kullandıktan sonra şizofren tarzı tavırları oldu ama aılesıne bunu anlatamadık en son cezaevındeyken teshısı konuldu dısarı cıktı ılaclarını kullanmayınca saldırganlasıyor normalde de cok ıyı dusuncelı bır cocuktur🤷♀️ Ne dıyeyım yazık bakmaya ıcım el vermedı ama emınım bıraz durup bakarım