29 temmuzda normal doğum yaptım, 2 ay geçmesine rağmen halen daha dikiş bölgesinde acı var,aynı durumu yaşayan var mı? Bir de önceden yoktu,birkaç gündür affedersiniz büyük tuvalette kan görüyorum ve çok acı çekiyorum ,sanırım bu da normal doğum hediyesi , yaşayan var mı,neler yaptınız?