Sairsel benim yavrumda 2 yaşında, anne, baba, dede diye bile bilinçli demiyo bize seslenmiyo yani ama mesela baba nerde anne nerde dediğimizde gösteriyo, her istediğini parmağıyla gösteriyo, bıdıldanma çok var, biz bişey istediğimizde yapıyo, anlıyo yani, ama konuşmuyo, bende geç konuşmuşum, heralde bana çekti diyorum, bide çok araştırdım, çevremden de duyuyorum, her bebeğin gelişimi kendine özelmiş o yüzden yavrumun canının konuşmak istemesini bekliyoruz 😅