Kızlar sizinde bebeklerinizde uyurken korkan var mı? 2.5 aylık bebeğim gündüzleri de biran da sıçrayıp korkuyor uyanır geceleri de derin uykuya gecene kadar(30/60dk) sıcramaları oluyor. Gündüz uykumuz yok denecek kadar az bu yüzden. Kundak yan yatırma yüzüstü ytırma hepsini denedim ama olmuyor. Memede uyumak istiyor. Emzik veriyorum bazen alıyor bazen almıyor. Emzikle uyuduysa emzik düşünce bir an sıçrayıp korkarak aglıyor. Emzikle yüzüstü yatıramıyorım kafasını saga sola cevirip emzik cıkıyor uyanıyor. Emziği bugün bağladım boynuna bir kere işe yaramadı yine uyandı ama azönce yine yaptım inşallah bu sefer uyur….
Ne yapacağımı bilemez oldum vallahi uykusuzluktan ölüyor ama derin dalamıyor bir türlü :(:(var mı bir öneriniz? Gaz degil buarada sebebi. Gazı olunca ayrı kıvranıyor biliyorum. Bide biogai ve relactaz kullanıyorum