Minnakoglum doğrudur benimki de her srsr kalkar halrn oyle ama yapacak bisi yoo sessizliğe alışınca daha dört benim ilk 6 ay ortasındaydı hic ses yoktu tv yoktu ayak.seslerime kalkardı baktim.olmuyor 6 aydan sonra çıkardım tv odasina sesi hafid actim uyuttum azda olsa alisti bende ayakta salliyorum yapacak.bisi yoo omur boyu sallicak değiliz ya cnm 1bucuk yaşından sonra zatrn o uykunun farina varır 😊