eminepekkan Prematüre bebek anneleri ek gıdaya ne Zaman başladınız? Ben 34+0 da doğum yaptım. Bebeğim kronolojik 4buçuk aylık, düzeltilmiş 3 aylık 🥰
Papatya-ya eminepekkan ben 39+3 te doğurdum 5 ay 18 günlük olduk yoğurt elma püresi verdim dün ve bugunde kabak haşlayıp verdim yogurtla karıştırdim bugünde yarın da yedircem sonra havuca gececem İnsallah arada meyve de veriyorum
Cansudkmts eminepekkan 38+5 de doğum yaptım kilosundan dolayı 5 buçuk aylık başladım yoğurtla keşke zamanı beklesem dedim dolu dolu 6 ay olunca bebeğimin de denediğim şeyler alerjik durum yaptı en güzeli zamanında doktorunuzla karar verin bunu daha sağlıklı her bebek farklı
benaslindayohum eminepekkan 33+4 te doğdu kro 7 aylıktı ek gıda tadımlarına başladı normal öğüne geçmesi 9 yda 10 aylıktı çok az yiyor zaten bi iki kaşık yetiyor başta 😊
WabiSabi 40da doğum yaptim. 6ay 15 günlük. Sırayla yoğurt,kabak,havuç ,kapya,bal kabağı,yumurta,elma,muz tadımlari yaptık. Brokoli ve avakado kaldı. Ayrıca tarhana çorbasıda deneyimledik. Tam 6 aylıkken başladık.
YgmrEla eminepekkan bebeğim 31+5 de doğdu. 6 ay bitmek üzere, düzeltilmiş 4 aylık. Yoğurt ile başladım, sonra meyve suları verdim, şimdi ufaktan püreye başladım, bu ay içinde başladık.
Ggalparslan eminepekkan kronolojik tam 6 aylıkken başlattı doktorumuz ama sadece tadım olarak ilerliyoruz anne sütü aldığı için acele etme sadece tadım yaptır dedi 1 aydır o şekilde ilerliyorum
Zeynossunannisi eminepekkan 31 haftalik dogdu bebegim 6 aylıkken başladık düzeltilmiş 4 aylıkken yoğurtla başladık doktorumuzun onayıyla