Selamlar, cocugumu sosyallestirirken arkadas ortaminda devamli olarak cocuklari ittiren vuran bir cocuk mevcut. Oyuncak ya da her hangi bir kapisma ustune de olmuyor bu ittirme ya da vurma, oylesine. Sizlerde benzer durumlar yasiyor musunuz? Nasil onlem aliyorsunuz? Yas gruplari 2-3 acaba biraz daha buyudukten sonra bu durumlar ortadan kalkiyor mu?