Kızlar, sezeryan doğum yapalı 3 ay oldu ne zamandır karnım acıyor kesik yer değil de az yukarısı içi yanıyor gibi oluyor. Korse takıyordum ne zamandır ondan sonra arttı biraz acılar normal mi acaba, yaşayan var mı? 40 ımdan sonra doktor kontrolünde her şey iyi demişti. Korseyi çok mu sıktım bilmem ki 🤷♀️