Gastronomanne Bize doktorumuz sadece terramycın verdi ama çok ağlıyor canı yanıyor bide tekrar yapışmasın diye pipiyi ileri geri hareket ettiriyoruz iyice canı yanıyor keşke hep uyuşuk kalsaydı :( doktoru anestezi etkili krem veren var mı?
333 Gastronomanne canım anestezili kremi öyle sünnetten sonra kafana göre kullanamazsınki o kremlerin alerji etkidi var biz kullanmıştık ama sünnet öncesi az bişey sürüp alerji yapar mı yapmaz mı diye baktık. Sen şimdi sünnet olmuş çocuğa sürer bir de alerji yaparsa daha kötü olur ağrı kesici şurup ver
Papatyamsi Gastronomanne cok geçmiş olsn kuzum bende oğlumu 1 yasında yaptırdım suan 18 aylik ama bendr tek krem kullandım baska çaresi yok ne yaparsak yapalım ilk günü cehennem gibiydi benim ve oğlum için Allah çocuğunuzun bir an önce acısını dindirsin 😒
Azraadaa Gastronomanne sadece teramisin kullandık. İleri geri neden hareket ettiriyorsun ki onu anlamadım biz hiç dokunmadk bile ellemedik kendi kendine iyileşti. Zaten dikiş falan canı aciyordur siz ekledikce
Glsheker Gastronomanne Fucidin antibiyotikli krem kullanmıştık(çocuklar için olanı) başka da bir şey vermedi doktor.İleri geri biz ara ara yaptık o canını yakabilir.Zaten hemen yapışma göstereceğini sanmıyorum tabi siz dikkat edin
Gastronomanne Dilekk27200 bende kantaron sürüyorum bakalım inşallah geçer çabucak acısı dinse yetecek
Gastronomanne Azraadaa bizim pipiye derisi yapışmıştı ve şuan bakınca sadece halka şeklinde duruyor pipinin başı halkanın içinde. Doktorumuz halka kısmı aşağı ittirip baş kısmı dışarı çıkarmamız gerektiğini söyledi.
Bebegimm1 Gastronomanne fucidin di galiba antibiyotikli krem vermisti onu dikisleri dusene kadar kullandim 1 haftada dusmustu zaten. ileri geri hareketi dikisleri tazeyken yapmadim dikisleri dustukten snra yaptm size antibiyotikli krem ve agri kesici surup vermis olmasi gerekli onun disinda baska bir sey kullanmadim sunnet aglamasi hic yasamadim bebegimde
Aynur_Asln Gastronomanne ben 6 aylık oglumu sunnet ettim ilk gun sunnetten hemen sonra fitil kullandık 3 saatte bir verdık calpol de aynı sekılde agrılarını bu sekılde almaya çalıştık işediği zaman canı yanıyordu klıpse sureklı su sıktık klip cıktıktan sonra da hemen ıyılessın diye kantaron kullandık
elifugba Gastronomanne ah aynı sıkıntı bizde de var. Sünnet olduğunda başı dışarıdayı. Sonrada içe içe gitmeye başladı nerden bileyim ben deriyi geri itceğimizi kimse biaey demedi bi daha gittik sonra doktora deriyi geri itirin dedi başı tam cikmamis bitik pipi demişti her altını değiştirirken geri itiyorum. Madecassol ve ferrucin kullandık biz
Goktugbey Gastronomanne furacin anestol karışımı çok iyi doktorunuza sorun memnun kalırsınız. Biz hastalara bunu yazıyorduk bebeğime de bu ikisini kullandım. Antibiyotikli krem yara dokusunu hızlı iyileştirir. Bezliyorsanız bezine bolca vazelin sürün öyle kapatın ( yapışmaması için)
Hbk1122 Gastronomanne fucidin vermişti bize de.. krem erirken acayip ağlıyordu 25 günlük olmasına rağmen deli agliyordu emzirerek sakinleştirdim hep 1 hafta boyunca..
biryavuzkusu Gastronomanne her altını açtığımda baticon+fito krem bir gün diğer gün baticon+antibiyotikli bir krem( adını hatırlamıyorum) ileri geri hiç yapmadık. İyileşince zaten yapışıklıjk geçti. İlk gün zor geçer. Calpol verebilirsiniz. Yarına birşeyi kalmaz inşallah merak etmeyin.
Gastronomanne biryavuzkusu sizdede pipinin baş kısmı içeride mi duruyordu. Ben şuan bezi açtığımda karşımda şiş bi halka var sadece ortasındada pipinin ucu gözüküyor o kadar .