Beh1108 özel olmasa da doktorunuza gittiğinizde gösterin. Benim bebeğim 9 günlükken baya vücudunda titremeler oluşuyordu yoğun bakıma alındı. Şans eseri doktorun yanında yapınca o da, doktor video istemişti çünkü, yanında yapmasına rağmen eğer devam ederse videoya çekin demişti. Bu gibi durumlarda videolamanız gerekir çünkü özel devlet farketmez yani. Ki biz eğitim araştırmaya gitmiştik. Ama bildiğim kadarıyla normal bir durum, bebeğim 5 aylık bir ay öncesine kadar emerken çenesini titretiyordu ve hala uyurken bacağını titretir. Doktorumuz daha yeni yeni uyurken bacaklarını yönetmeye başlar kasları geliştikçe düzelir demişti. Ama dediğim gibi video çekip doktora gösterirseniz en azından aklınızda soru işareti kalmaz