Ysmncgl İyi aksalar herkese.. bebegim 10 aylik kis geliyor malüm yorgan bakiyorum internet sitesinden ama karaa veremedim en iyisi kullanislisi hangisi acaba ? Annem yapti ama sanki o cok agir yunden oldugu icin o yuzden kullanmiyorum
Adakaybike Ysmncgl Ben e bebekten almıştım doğumdan önce şimdi kullanıyoruz hem yumuşacık hem çok hafif bi bakın derim 👍🏻
Mavi53 Ysmncgl owlinin uyku tulumunu tavsiye ederim. Bence yorgana gerek yol çünkü üstünü açtı mı kafasını kapadı mı derdi yok mis gibi sıcak tutuyo
Ysmncgl Mavi53 ona da bi bakiyim o zamn olmadi ikisinide alirim yorgan ve tulum hangisinde rahat olursa teskkurler
Miradeniz Yataş bebek yün yorganını tavsiye ederim doğduğu günden beri kullanıyoruz makinede yıkanıyor ve hiç zarar görmedi sık yıkamamama rağmen ayrıca çok hafif
-_-hUysUzvetatlikadin Ysmncgl yorgan değilde pelüş battaniye kullanıyorum hafif oluyor hemde sıcak tutuyor
Ysmncgl -_-hUysUzvetatlikadin pelus battaniyem var aslinda ama biz yorganla yatarken kizim battaniyeyle yatinca kndimi kotu hissediyorum acikcasi o yuzden yorgan arayisina girdim . Tuhaf geleblir belki ama 😊