Merhaba bu zamana kadar uykularımız çok düzenliydi.Sabah 7 kalkardık. 4 adet gündüz uykusu vardı.1 er saatlik. Akşam 7 yatardı.Beşiğine koyardım ya zeka kartları var onlara bakardı. Yada ayıcığına sarılır kendi uyurdu. fakat ne olduysa 2 gündür sırtı yere değdiği an öyle bir ağlamaki çığlık kıyamet kucağa almamak mümkün değil.Ozaman sakinleşiyor. Sakinleşinde yine koyuyorum yine aynı şekilde. Ne yapıcam bilmiyorum. Gecede sabahda böyle uyumak bilmiyor.Bir derdi olsa uyanıkkende olur diyorum. Tek dersi uyku neden böyle oldu anlamıyorum. Saatlerce uyumasını bekliyorum. 7 de yatan çocuk 10 da uyur oldu. Sizde de oldu mu bu şekilde.