Minnakelifim 3.5 yaşında kızım var ikinci kızım dünyaya geldikten sonra huyu çok değişti. Herseye bağırıyor sürekli mızmız herseye ağlıyor. Yaptırmak istediğini ağlayarak yaptırıyor. Kardeşim süt içiyor bende icicem. Kardeşim altına yapıyor bende yapicam diyor. Ve sürekli altına kaçırıyor. Ve biseyleri saklama huyu çıktı. Kendi odasında bi kutu var herseyi onda saklıyor. Yiyecek biseyler aliyoruz eve gelip o kutuya koyuyor hemen. Kek poğaça yaptim o kutuya doldurmuş üstünde örtmüş. Patates kizartmistim hepsini yedi sandım. Onları da o kutuya koymuş. Ben artık ne yapacağımı şaşırdım. Nasıl davranmam gerektiğini de bilmiyorum. Kardeşi ile ilgilenirken kızım bisey ister ve onu yapmazsam keşke Kardeşim olmasaydı keşke doğmasaydı diyor. Çileden çıkarıyor bazen ona bağırıyorum sonra kendime kızıyorum. Ne yapmam lazım sizce. Pedagog a falan mı götürsem ne yapsam sizce
TheBaby Minnakelifim Çünkü ilgiye halen çok ihtiyacı olduğu dönemler. Hepsi normal hepsine hazır olmanız gerekirdi. Ben bu sebepten 9 yıl sonra 2.yi yaptım. Hiç birini yaşamadım.
BuzluKahve Minnakelifim Kardeş kıskançlığı çok normal o yaşta. Çocuk psikoloğundan siz yardım alabilirsiniz nasıl davranmanız konusunda.
Minnakelifim BuzluKahve çocuk psikoloğu devlette yok sanırım. Çocuk ve ergen ruh sagligi hastalıkları bölümü var oraya mı randevu alicam
Bety Çok normal kıskançlığı ben küçükle ilgilenirken büyüğü de çağırıyorum kızdıkça huysuzlaşıyorlar hadi gel kardeşine mama verelim diyorum alıştırmaya çalışıyorum benim büyük 2,5 yaşında tam aklı ermiyor sizinki kadar bence pedagogla görüşün
Minnakelifim Bety pedegogda devlette yok sanırım. Çocuk ve ergen ruh sagligi hastalıkları bölümü var oraya mı randevu alicam
BuzluKahve Minnakelifim devlete gidecekseniz evet. Özele giderseniz çocuk psikoloğu tercih edebilirsiniz