Happymamii Kızlar sma mama veriyorum biraz kusuyo verince sizce mamadan mı yoksa çok yiyince mi öyle oluyor
333 Happymamii kusturan mamayı değişin demişlerdi bize bende bebeğime ilk ay kullanmıştım ama siz yine de bi doktora danışın
Elcis Happymamii ben de ilk 1 ay kullandım bir sorun yaşamadım. Fazla olanı çıkarıyor olabilir? Verdiğiniz ölçüyü azaltıp denediniz mi?
aynur137 Bende denedim ama bebeğim sevmedi ve direk kustu 3 kez denedim 3dede aynısı oldu doktorumla görüştüm sevmemiştir zorlayıp da mamadan soğutma demişti.