18 aylık bebeğim 8 kilo , boyu tam hatırlamıyorum cok uzun degil 🙈 minnos bir kızım var ama Allah’a şükür cok sağlıklı ❤️Psikomotor gelişim güzel ,dil gelişimi kendince biseler diyor dede,nene , meme, anne ,mama möö gibi 😂
Benim merak ettiğim şu bizim bebişler yaşıtlarını yakalayacakmı ? Yoksa hep böyle küçük mü kalacak? ay bana mı küçük geliyor bilmiyorum ama 1 yaşında ki çocuk kocaman duruyor benim kuzumun yanında. herkes ay ne kadar zayıf gibi söylemler yapıyor.. insan ister istemez düşünüyor.
Sizde durumlar nasıl.. tabiki her çocuğun g gelişimi farklıdır ama prematüre doğup gelişimi ne zman yaşıtlarıyla aynı oldu onu merak ediyorum 🥰 bir sohbet 💬