Merhaba herkese bebeğim 7 aylık bugün eşimin abisigile gitmiştik hiçbir sorun yoktu ben bebeğimin yemeğini yedirdim gülücükler saçıyordu etrafa ben kaseyi bırakıp elimi yıkayayım diye mutfağa gittim ki arkamdan çığlık kıyamet ağlamaya başladı. Koşarak döndüm kucağıma aldım ama sakinleşmiyor kesinlikle eltimin kucağındaydı başta o bisey yaptı sandım çünkü önceden de vurarak sevmişliği var ve ben karşı çıkmıştım yine öyle bisey sandım. Ama meğer kaynım korkutmuş bebeğimi… Gülecek sandım diyormuş çok sinirim bozuldu. 1 saatten fazla öyle hıçkıra hıçkıra ağladı en son uyuyunca sakinleşir dedim uyuttum geri çığlık atarak uyandı yine 1 saat ağladı. Şu an bir tık iyi ama bisey olur mu diye kafama çok takılıyor. Bizim orada korkutulan kişi derde kalır derler yani aklını kaybeder o şekilde çok kişi de var acaba öyle bisey olur mu diye uyku tutmuyor nolur bisey diyin bisey olmaz dimi🤕🥺😔