gezgin_anne İlk defa ürün sattım şimdi kargoya vermek için kod almak lazım ya kodu alınca kargo eve mi geliyor yoksa ben mi şubeye gidip vereceğim yada kargo şubesini arayınca kargoyu gelip alırlar mı? Bebekle çıkamıyorum
Seymasaf_16 gezgin_anne hayır siz kargo şirketine bırakacaksınız maalesef eve gelip almazlar size en yakın hangisi ise onun kargo kodunu alıp bırakabilirsiniz
Aloneeee gezgin_anne kargo kodu oluştururken geçen gördüm lansmana özel evden teslimat 5 TL gibi sanırım bir seçenek vardı. Eve gelip alıyorlarmış hala duruyor mu bilmiyorum bir bakın. Eğer kaldırdılarsa kodu oluşturup gidip şubeye bırakmanız lazım
eylul19 gezgin_anne yenı uygulama cıktı artık evden de gelıp alıyorlar 5 tl ucretınde her sehırde var mı bılmıyorum ama bızım sehırfe boyle bı uygulama var yaptım.ucretı kesıcekler dolap hesabımdan
begonvilhg Seymasaf_16 ben de bir ürün aldım, alırken kargo ücreti 24.99 ödedim. Kapıya gelince yeniden bir kargo ücreti ödeniyor mu? İlk kez alışveriş yaptım da.
Nuray28 Benimde dolap uygulaması var arkadaşlar ihtiyacı olan varsa fiyatlarda Yardımcı oluyorum küçülen kıyafetlerin yerine büyüklerini alıyorum çok iyi oluyor dışarda bebek kıyafetleri çok pahalı ve bir kaç ay giyebiliyorlar
Bestemm Nuray28 nasıl oluyor bu dolap uygulaması bende bebeğin küçüklerini satayım dedim de daha etiketli kıyafetler var çok almıştım kullanmadan küçüldü.
gezgin_anne Bestemm kayıt yapıp dolabim kısmına girip foto ve başlık ekliyorsun sonra satmak istediğin ücreti giriyorsun girerken dikkat et dolap kesinti alıyor kargoyu belirleyip uygulamaya ekliyorsun
Nuray28 Bestemm uygulamayı indirim üyelik oluşturuyorsun foto ekleyin fiyatlrini yazıp satılığa çıkıyor kesinti yapıyor her üründe bilginiz olsun
Bestemm gezgin_anne bizim sattığımızdan komisyon alıyor demi kargo ödüyor muyuz? Birde birine sattık mesela iade hakkı oluyor mu? Öyle durumda nasıl yapıyoruz? Çok teşekkür ederim bu arada 🙏
Yektoli33 gezgin_anne Eğer kargo şubesine bırakacağım seçeneğinden kod aldıysanız siz birakacaksiniz. Evden al seçeneğini seçerek işlem yaptıysanız onlar gelip alir
gezgin_anne Bestemm evet sattığından alıyor kargo parasını ürün yüklerken sen belirliyorsun jrda seçenek çıkıyor satıcı yada alıcı ödemeli diye
Findiks gezgin_anne bende iki gün önce ürün sattım. Kargoyu çağırdım geldi kapıdan aldı 5 TL. Bebekle çıkacağına 5 TL ye razı geldim 😃