Edaisk benim kızım 8 aylıkken emekledi. Şuan 13 aylık sıralıyor tutup kalkıyor ama yürümüyor. Emeklemede usta. Benim düşüncem şöyle ki iyi emekleyen bebek geç yürüyor. Çünkü istedği yere gidiyor hareket ediyor. Yürüme ihtiyacı duymuyor. Yani erken emekledi erken yürür yada geç yürür değil. Ustaca emekliyorsa geç yürür. ( benim düşüncem)