Merhaba annişler sezeryan göbeğinden kurtulmak için neler yaptınız. Benim 3 ay oldu doğum yapalı bu aralar göbeğim şişiyor sizde de ara ara oluyor muydu böyle ödem gibi kilo almadığımı biliyorum çünkü bir kaç gün içinde iniyor bazen sonra tekrar şişiyor