sihirbakani Benim bebeğimin doğduğunda reflüsü vardı, sürekli burnundan kusuyordu ve kendini kurtaramıyordu hemen ters çevirip sırtına vurarak müdahale etmek zorundaydık her seferinde ödüm kopuyordu ya görmezsem ya duymazsam diye. Kamera aldık kamerayı direkt kendisine odakladım lavabodayken duş alırken bile izledim. Karın hareketlerine bakıyordum nefes alıyor mu diye 😄 Şuan 4,5 aylık kusması geçti ama uyanınca bazen sesini duyamıyorum yinede hep izliyorum kameradan. Size tavsiyem kesinlikle kamera almanızdır gerçekten içiniz rahat eder evin içinde nereye giderseniz sürekli izlersiniz.