Doğumdan sonra tamamlayıcı sağlık sigortası aldık
Toplam 10 muayene hakkı olan
Hazirana kadar devam ediyor anlaşmamız
Ama biz alerji doktoru normal rutin kontrol derken
Şimdiden bitirdik muayneleri
Şimdi bunun devami nasıl oluyor?
Yeniden mi anlaşma yapmam gerekiyor?
Yoksa bi sonraki muayenelerin ücretini mi veriyoruz?
Bu konuda bilgisi olan yazarsa sevinirim