Candyy yok ya bu yöntem onda daha çok acı hissi veriyor bi kez denemeye kalktım sonra dedim olmaz böyle , mesela ilk gün içerisinde kaç kez emziriyorsam onu azaltıyorum gündüz genelde oyalayabiliyorum ama bir kez olsa da emiyor bizde uykuya dalma da onu araç bellemiş o yüzden zor , akşamları da Aydede çıktı memeler uyudu yarın pakette sütü getirecek diyorm , kendini yerlere atıyor aglıyor o an yanında bekliyorum sarılalım mı diyorm ya da balkonda hava alalım , tamm diyor ama yine meme meme diye tutturuyor yine konuşuyorum memeler yoruldu sütümüz azaldı bak memesiz uyuyabiliriz ben her zaman yanındayım vsvs hep konuşarak yapmaya çalışıyorum cünkü küçük benekte var ondan etkilenip diger türlü bıraktırırsam daha çok stres olur zaten tırnak yemeye başladı 😵💫 oy çok uzun oldu ama inanın böylesi daha sağlıklı olacak bizim için