Zey-yus50 Elisssa doğum yapmadım ama sürekli takibe gittim valla bahadır mı ne o adama gidiyodum adam çok rahattı yani habire bekliyorduk aynı gün araştırmaya gittim doğurdum bebek dört kilo üstü Nst olumsuz geliyo tehlikeli dediler
OptimusPrime Elisssa Normal doğum mu? Sezaryen mi? Ben Gebze Fatih devlet Hastanesi’nde 2019 da doğum yaptım. Sonra doktorumun tayini çıktı gitti tabi de, çok memnun kaldım. Hastaneden. Hemşirelerden. Orayı düşündün mü?
Sibel3455 Elisssa benim arkadaşım yaptı, 2 tane normal doğum çokta memnundu, kntrollere de oraya gidiyordu. Bende refakatçisiydi hemşireler olsun herkes çok ilgiliydi şahit oldum, ama ben yüzyılda doğum yaptım😊
Zey-yus50 Elisssa 42 haftaya kadar beklenecek her şey yolunda dedi bey efendi asistanıyla dondurma yiyodu bide belki o gece bile beklesem bebeğim için daha tehlikeli olcaktı
Alparslannnn34 İlk defa yorum yapıyorum o zorlu süreç başımdan geçtiği için berbat bi hastane doktorların keyfi yüzünden çocuğum anne karnın da enfeksiyon oldu
Elisssa OptimusPrime düşündüm ama şimdi değişti iyi ce hastane zaten yapan kimsede yok birde kadın Dr yok hep erkek orda
OptimusPrime Elisssa bu arada özel mesajlaşma dan size fotoğrafları gönderdim kıyafet bende Çayırova da oturuyorum anlaşabilirsek direk elden teslim ederim ürünleri 🥰
rabiarslann Elisssa ben Darıca araştırma hastanesinde doğum yaptım 10 ay önce Gülçin hanım vardı çokta ilgili Güler yüzlü bir doktordu tavsiye ederim düşünürseniz
Sibel3455 Elisssa valla canım sıra almak zor biliyorsun bildiğim kadarıyla hangi doktor denk gelirse ona gidiyordu zaten normal doğumda ebeler oluyor, doktorunu görmedik ertesi günde taburcu ettiler
OptimusPrime Elisssa özel mesaja baksana canım Bende Çayırovadayım sana erkek bebek resimleri attım yenidogandsn 9 aya kadar kışlık