Oglum 25 aylik 2 hafta oncesine kadar oglen 1 gibi uyuyup 3 3 bucuj gibi kalkardi 2 saat kesin uyurdu
Simdi gece uyumak istemiyor. 12 1 bazen 11 de uyuyor.sabaha karsi 7de kalkip tekrar uyuyup 9da dikiliyor hadi uyansin o normalde ama asiri huysuz ve 12 de uyumak istiyor uyutuyorum maksimum 40 dk oglen uykus7 yapiyor. Sonra haliyle uykuyu alamadigi icin her yerde kendini yere atp agliyor misafirligie gidemez olduk park park diye agliyoe eve giresi yok ama gozler neredeyse kapali uykusuzluktan. Ne yapsam bilemedim uykuyu nasil duzenlerim bu bir 2 tas sendromumu tahminen ne zaman gecer 😔 uyumamasi asla sorun degil ancak sersem gibi oluyor cok uzuluyorum direnisine 😔