Anesanne papatyaaaaaa bosaninca zaten kızlık soyadınızı dönüyorsunuz. Bir süre sonra nüfusta görülüyor. Gidip yeni kimlik çıkarabilirsiniz. Neden yeniden dava açmak gereksin ki
Betul-08 papatyaaaaaa hayır tabiki 😂 kızlık soyadınızı almak için boşanma kararı kesinleştikten sonra nüfusa gönderilir ve sizin otomatik soyisimsdeğiyir eğer boşandıktan sonra eşinizin soy ismi ile devam etmek isteseydiniz o zaman mahkeme açmak gerekirdi
Elifkskl papatyaaaaaa nüfus müdürlüğüne git onlar söyler canım. Zaten yeni kimlik içinde oraya gideceksin
papatyaaaaaa birkizbirerkekannesii bilmiyorum ki bende anlamadım mahkemeye başvurmam lazımmış soyadımı değiştirmek için
Msgranger papatyaaaaaa bişey yapmanıza gerek yok boşandıktan bir ay sonra kızlık Soyadınız lâ devam edersiniz gidip nüfusa başvurusunun yeni soyadınızın olduğu kimlik gelir bu kadar
Eylul05 papatyaaaaaa ne alaka ya boşanınca direk eski soyadına düşersin herhangi bişey yapman gerekmiyo