Kızlar doğumdan sonra kabız oldum ilaç vs bir şekilde kabız olmamaya çalıştım ama basur çıkmıştı ve afedersiniz zorladım sanırım kanadi bir defa baktığımda hala meme ucu duruyor orda bu kalıcı mı yoksa geçecek mi doğum yapalı 49 gün oldu ve hala duruyor çok moralim bozuluyor.