Cigdem60 bende hip ten aptamile geçmiştim kullandım bayag evet tortu kakıyor braz ama bu aptamil de hep olan bişeymiş önceden den olıuormus 5-6 sene önce falan o yüzden takmadım pek ,, gaz kabızlık vs yapmadı memnundum tıbbi mamaya geçtiğimiz için bıraktım şimdilik