Panik atak hastasıyım. Atak zamanlarında vücut reaksiyon gösterir. Çarpıntı , mide bulantısı, baş dönmesi , etrafa yabancılaşma , ölüm korkusu ve çıldırmaktan korkma vsvs gibi. Doktorlar size bişeyin yok dediği zaman inanmazsınız çünkü içinizde yaşadığınız his size bütün kötü olasılıkları düşündürür. Şikayetlerinizle alakalı gerekli muayneleri olduktan sonra herhangi bişey çıkmazsa bir piskoloğa gidin. 4 senedir bu hastalıkla uğraşıyorum ve sadece 1 ay ilaç kullandım kendi isteğimle ilaç kullanmamayı tercih ettim. Çok şükür o beni değil ben onu yeniyorum :)