Ne hissediyorsanız, bebeğinize karşı nasıl davranmak istiyorsanız öyle yapın. Kayinvalideniz oglunu oyle büyütmüş olabilir. Benimde kayınvalidem biraz biziklaninca bebeğim ( daha 4 ay olmadı) hemen almayın kucağınıza, yorulsun biraz alismasin gibi cümleler kuruyor sürekli hiç dinlemiyorum bile valla o an hissettiğim gibi davranıyorum. Kayınvalidem kucağıma alıyorum diye ufaktan laf söylüyor gibiydi. Baktım eşimde annesinin ağzına bakıp bana laf yapmaya başlıyor bıyık altından. Bebeğimin şuan güven duymaya ihtiyacı olduğundan falan baksettim sustu sonra. Bence şuan oda da tek başına hele birde ağlayarak bırakmak falan çok tehlikeli. Eğer bu konuda kararliysaniz arastirma yapın uygun olup olmadığına dair