ikicocukcokcocuk 15 aylık kızımda makat çatlağı var kakasını tutuyor acıdı için nasıl geçirdiniz kabız olmaması için ne yedirdiniz detaylı anlatır mısınız şimidden teşekkür ederim
Aselimmm3434 ikicocukcokcocuk gün kurusu alın kaynatın ve suyunu icirin içince kabız olmaz ama çatlak nasıl geçer bilmiyorum bende de var hala çare bulamadim rabbim yardımcınız Olsun
yildiztas ikicocukcokcocuk her alt açtığınızda zeytinyağı sürün makatina ve çocuğunuza lifli besinler yedirmeye gayret edin evde yapabilecekleriniz daha fazla olmaz bence çık kötüyse durumu doktora götürün mutlaka geçmiş olsun
Bereninannesi10 ikicocukcokcocuk kayısı verebilirsin krem olarak ta sudokrem çok iyi bebeğimin poposu azıcık kızarıyor sürüyorum hemen geçiyor
[silindi] ikicocukcokcocuk bebeğimde değil de bende var her gittiğim de zeytinyağı sürüyorum kremim var onu sürüyorum katı beslenmemeye çalışıyorum geçmese de iyi geliyor 🤦🏻♀️Zeytinyağı sürebilirsiniz sizde
ikicocukcokcocuk Nolur bilen yazsın çok çaresiz hissediyorum o ağladıkça acı çektikçe içim parçalanıyor😭
ikicocukcokcocuk Nergiz22 bitkiyi nerde bulacağım aktarda satılıyor mu çatlağın üzerine sarıp 5 dakika bekletin diyor
Nergiz22 ikicocukcokcocuk biz bahçeden topladık ama vardır aktardada kuru isirgani ocakta isitip lapa olarak makata koyduk daha koyduğum gibi yapıodu rahatlayinca
ikicocukcokcocuk Aselimmm3434 aktarda satılır mı gün kurusu o kadar zor ki resmen tutuyor acıdığı için cerraha götürdüm sıcak suya oturt dedi denedim çocuk kitleniyor resmen oturmuyor dün lavman yaptım afedersiniz ucunda bekliyor ama ıkınamıyor çok ağladı içim parçalandı onunla birlikte bende ağlaıdm 😭
ikicocukcokcocuk yildiztas 4. Doktorumuz oldu duphalac verdi oralac verdi hiçbir faydası olmadı kabız oluyor yada kaka tutmaktan kabızlık oluyor geçmiyor kremleri var sürüyorum dönüşümlü kantoron Yağı sürüyorum armut yediriyprum çorbası her gün olur suyunu verşyorum
ikicocukcokcocuk madrefelice Anestol ve madescol kullanıyorum dönüşümlü kantoron Yağı sürüyorum geçmiyor doktor tuttugu için kabız oluyor diyor buda daha çok yırtıyor demekki
madrefelice ikicocukcokcocuk başka bir doktora daha götürün kremleri değiştirsinler bazen yaramıyor benim kızımın makatı tahriş olmuştu gaz çıkarırken bile ağlıyordu denemediğim krem kalmamıştı en son doktorun yazdığı kremler geçirmişti
ikicocukcokcocuk madrefelice önceki doktor da anestrol ve Fito krem yazdı en son cerraha gittik p sadece anestrol yazdı kullanıyoruz ama sizinki ne kadar sürede geçti
madrefelice ikicocukcokcocuk fitoyu bizde kullanmıştık başka bir kremle beraber kullanmaya başladıktan bir 10 güne geçmişti ama ben 1.5 ay çektim çok zordu allah yardımcınız olsun sağda solda duyduğunuz kremlerle süreci uzatmamanızı tavsiye ederim çünkü ben hemen götürsem doktora yavrum o kadar çekmeyecekti
ikicocukcokcocuk madrefelice Ben hep doktorların verdiig kremleri kullanıyorum en son doktor madescol ve anestrol verdi şuan onları kullanıyorum sabah sürüyorsam ikinci bezde kantoron yağı sürüyorum dönüşümlü yani inşallah geçer çok acı çekiyor yavrum
Y-A-Annesi ikicocukcokcocuk benim makat çatlağı vardı sıcak suya oturdum 20-40 dk arası lifli gıdalar tükettim bol bol su içtim ve buradan bir hanfendi hametan al dedi mavi olanı aldım her gece yatmadan onu sürdüm geçti şükür. Arada yine tekrar ederse kremi sürüyorum geçiyor hemen.